شهید مرتضــی شیـرخــانی کله بستی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید مرتضــی شیـرخــانی کله بستی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید مرتضــی شیـرخــانی کله بستی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام مرتضی شیرخانی کله بستی از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : ابراهیم
تاریخ تولد : 1347/02/09
تاریخ شهادت : 1365/04/10
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای کله بست بابلسر
نحوه شهادت : اصابت گلوله
محل شهادت : مهران- عملیات کربلای1
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


1- من به فرمان امام اسلحه به دوش گرفتم و برای نابود جور و ستم و تجاوزکاران راهی میدان عشق و شهادت شدم. رسول خدا (ص) فرمودند: «اشرف الموت قتل و الشهادة» شرافتمندانه ترین و با عزت ترین مرگ ها، شهادت است». من به ندای رهبر کبیر انقلاب، خمینی بت شکن پاسخ مثبت می دهم و شهادت را در راه خداوند و احیا حق مستضعفین و مسلمین جهان بر می گزینم و باید بگویم، رفتن از دنیای فانی به دنیای ابدی، هجرت از زندگی سلول وار به گلستان همیشگی است. 
2- امت شهیدپرور! ارواح شهدا وقتی آرام خواهد گرفت که اسلام و مکتب و دین خدا و خون شهیدان را به مانند جانتان حفظ و پاسداری نمایید و سپس پرچم اسلام را در تمامی جهان به اهتراز درآورید و امم زمان (عج)، منجی عالم بشریت، پرچمدار اسلام در جهان باشد. 
3- امت شهیدپرور! ما در زمانی به سر می بریم که از هر سو کفار و منافقین برای نابودی اسلامِ عزیز دست به دست هم داده و از هرگونه جنایتی دریغ ندارند. وظیفه سنگینی بر دوش ما هست و اگر کمی سستی و غفلت به خرج ندهیم و بی تفاوت نباشیم و با پیروی از خط آل محمد (ص)، همان خط ولایت فقیه حلب اسلام و حمایت از دولت اسلامی، اسلام عزیز را یاری کنیم، شعله آتش سوز حسین (ع) در دل های مردم ما روشن شده و [هرگز] خاموش نخواهد شد.
4- همانطوری که خداوند می فرماید، «إنّا لله و إنا الیه راجعون» همه‌ی ما از خداییم و بازگشت همه‌ی ما به سوی اوست. چه بهتر که انسان در میدان نبرد حق کشته شود نه در بسته زندگی. آری من همچون شهیدان این انقلاب اسلامی راه خود را شناختم و به سوی هدفم که الله باشد هجرت کردم.
5- خواهرانم! تنها حجاب شما باعث می شود که خون شهیدان اسلام پایمان نشود. حجاب، شخصیت زن است.

میثم میثم
۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۳ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر